Studenac odabrao pobjednike studentskog natjecanja u organizaciji Digitalnog inovacijskog inkubatora
U Zagrebu je u ponedjeljak, 3. srpnja, održano finale ovogodišnjeg višemjesečnog natjecanja studenata u organizaciji Digitalnog inovacijskog inkubatora. Pobjedničke studentske ekipe osvojile su vrijedne nagrade zahvaljujući svojim prijedlozima inovacija u odabranim industrijama.
Studenac pobjednicima proglasio članove tima „Amateri“
Mladi ljudi su kroz ovaj hvalevrijedni projekt osmislili razne kreativne ideje i rješenja za unaprjeđenje poslovanja Studenca, uključujući i konkretne prijedloge za ostvarivanje vizije Studenčeve „trgovine budućnosti”, koja bi sadržavala, između ostalog, ponudu prilagođenu potrebama i željama mlađih generacija. Od nekoliko desetaka timova s početka natjecanja, kroz nekoliko mjeseci se iskristaliziralo šest finalnih timova, a Studenac je pobjednicima proglasilo članove tima „Amateri“.
Nadogradnja poslovanja inovativnim idejama novih generacija
Sudjelovanjem u ovom projektu Studenac želi podržati mlade ljude koji nastoje razvijati svoje talente i vještine, što je u skladu i s nizom drugih aktivnosti kojima kompanija na djelu pokazuje da je odgovoran član društva i da aktivno doprinosi zajednicama u kojima djeluje. S druge strane, Studenac na ovaj način obogaćuje i svoje poslovanje inovativnim idejama novih generacija koje imaju još bolji uvid u aktualne želje i potrebe kupaca.
„Svježe ideje, iznikle iz mladih, kreativnih i radoznalih glava naših studenata, smatramo vrlo vrijednima za svoje poslovanje koje strateški usmjeravamo upravo prema putu digitalne transformacije i inovacija, a sve s ciljem pružanja cijelog niza kvalitetnih usluga našim kupcima. Nastavit ćemo podupirati razvoj mladih talenata i njihovih inovativnih projekata kako kroz ovaj, tako i kroz druge slične projekte koji su na korist nama i našoj široj zajednici“, istaknula je Nina Mimica, članica Uprave za inovacije u Studencu.
Sudjelovanjem u ovakvim projektima preuzimamo odgovornost koju Studenac ima u društvu kao lanac s najvećom prodajnom mrežom u Hrvatskoj te aktivno osnažujemo mlade ljude koji žele razvijati svoje talente i vještine. Pritom obogaćujemo svoje poslovanje svježim idejama novih generacija koje imaju još bolji uvid u aktualne želje i potrebe naših kupaca.
„Ljepota ovakvih projekata je dati priliku i podršku mladima da identificiraju vlastite talente te ih dodatno razvijaju, dok s druge strane mi stječemo direktan uvid u ono što naši mlađi kupci žele vidjeti u ponudi Studenca. Potrudit ćemo se da ovakvih dijaloga bude u budućnosti još i više”, poručila je Miranda Mladin, direktorica marketinga u Studencu.