Studenac Market Logo

Nina Mimica, članica Uprave Studenca za inovacije sudjelovala na Retail Technology Showu u Londonu

Otvoreni javni poziv za proizvođače voća i povrća iz Slavonije

Nina Mimica, članica Uprave Studenca za inovacije, sudjelovala je 26. travnja na Retail Technology Showu u Londonu. Riječ je o renomiranom globalnom događaju u segmentu maloprodaje na kojem čelni ljudi kompanija diljem svijeta razmjenjuju iskustva i savjete te traže rješenja za učinkovitije poslovanje i jačanje korisničkog iskustva u svojim organizacijama.

Digitalno putovanje i tranformacijski put Studenca

"Retail Technology Show sjajna je prilika za upoznavanje globalne javnosti o razvojnom procesu naše kompanije, o našem digitalnom putovanju, ali i za čuti zanimljive razgovore, debate i iskustva o najnovijim trendovima u maloprodajnoj industriji. Velika je čast biti prisutan bok uz bok kolegama s iskustvom iz Alibabe, Tesca, Amazona, Farfetcha. Ponosna sam što je Studenac utkao svoju pločicu u svjetski mozaik maloprodajne tehnologije", izjavila je Nina Mimica.

Mimica je na RTS-u predstavila našu kompaniju i njen transformacijski put, od malog obiteljskog lanca osnovanog prije 30 godina do maloprodajnog lanca s najvećim brojem prodavaonica diljem Hrvatske koji zapošljava više od 5 700 radnika. Snažan rast i razvoj kompanije započinje 2018. godine kada dolazi do zaokreta u poslovanju te ulaganjem u organski i akvizicijski rast te inovativne projekte što nas danas čini modernom kompanijom.

Centar izvrsnosti Studenac Digital – strateški projekt kompanije

S tim u vezi, kao jedan od strateških projekata kompanije Nina Mimica predstavila je naš centar izvrsnosti Studenac Digital koji će uz znanje i vještine data znanstvenika i inženjera te projektnih menadžera ubrzati tehnološku transformaciju Studenca, potaknuti i omogućiti još brži rast, pojačati korisničko iskustvo kupaca te osigurati održivost. Najavila je prvih 15 projekata u pripremi o kojima ćemo izvijestiti u sljedećim mjesecima.

Tim Studenca Digitala dosada je već pokrenuo projekte poput Kodira osmišljenim kako bismo potaknuli snažne i pametne žene te nagradili njihovu izvrsnost. Podsjetimo, putem natječaja pozvane su sve zainteresirane žene da pokažu svoja znanja iz područja prediktivne analitike i osvoje vrijednu nagradu, program mentorstva u Studencu s timom iskusnih data znanstvenika i inženjera u trajanju do šest tjedana.

Također smo se pridružili i Digitalnom inovacijskom inkubatoru, u kojem sudjeluju studenti različitih fakulteta nudeći nova, svježa inovativna rješenja koja će tržištu predstaviti nove vrijednosti te postati najbolja opcija za novu generaciju potrošača.

Studenac je već u prošloj godini započeo s projektima digitalizacije i inovativnih rješenja, poput aplikacije „Moj Studenac“ odnosno prve pop-up prodavaonice u kampu u Novigradu. Ove godine predstavit ćemo daljnji razvoj i nadogradnju ovih projekata.

Možemo zaključiti da je Studenac je na RTS-u prepoznat kao maloprodajni lanac koji će svoj rast i razvoj u budućnost temeljiti i na korištenju alata novih tehnologija, digitalizacije, analize podataka i inovativnih projekata. Naše digitalno putovanje se nastavlja u korist zadovoljstva naših kupaca i optimizacije poslovnih procesa na svim razinama kompanije.