Studenac ponosni sponzor ULTRA Europe festivala
Ove godine Studenac je po prvi put postao ponosni sponzor ULTRA Europe festivala – jednog od najvećih i najposjećenijih glazbenih događanja u ovom dijelu Europe. S obzirom na značaj i doseg samog festivala, suradnja je predstavljala važan strateški iskorak u pozicioniranju brenda u dinamičnom, urbanom i mladom okruženju. Kroz dvije snažne aktivacije – prodaju ulaznica u trgovinama i postavljanje pop-up trgovine unutar festivalske zone – Studenac je približio svoje vrijednosti i praktična rješenja tisućama posjetitelja.
Uoči početka festivala, Studenac je po prvi put ekskluzivno omogućio kupnju jednodnevnih i destinacijskih ulaznica za ULTRA Europe u odabranim trgovinama diljem Hrvatske. Uz svaku kupljenu ulaznicu, kupci su na poklon dobivali službenu festivalsku majicu, a dodatnu vrijednost donijela je i velika nagradna igra provedena putem društvenih mreža. Cilj kampanje bio je jasan – učiniti pristup festivalu jednostavnijim i dostupnijim, te kroz mrežu lokalnih trgovina pružiti dodatni kanal prodaje u svakodnevnom okruženju kupaca.
Vrhunac ove suradnje bilo je otvaranje prve Studenčeve pop-up trgovine unutar festivalske zone na splitskom Parku mladeži – prvi put otkako se ULTRA Europe održava u Splitu da je trgovina bila fizički prisutna unutar glavne lokacije festivala. Trgovina je bila u potpunosti funkcionalna i opremljena za potrebe desetaka tisuća partijanera – s ponudom svježih hot dogova, kroasana, sendviča, pića, snackova, kao i higijenskih potrepština poput suhih i vlažnih maramica.
Pop-up trgovina je u prosjeku dnevno usluživala više od 3.000 posjetitelja, a njezin uspjeh rezultat je predanog rada više od 20 kolegica i kolega iz operacija, tehničke službe, marketinga i komunikacija. Ključnu ulogu imalo je 16 zaposlenica koje su tijekom tri dana festivala odradile više od 30 radnih sati, osiguravajući glatko i kvalitetno korisničko iskustvo unutar vrlo dinamičnog i zahtjevnog festivalskog ritma.
Ulazak u festivalsku zonu poput one na ULTRA Europe festivalu predstavlja novi standard, a Studenac ovim projektom potvrđuje stratešku usmjerenost prema inovacijama, korisničkom iskustvu i povezivanju s različitim zajednicama – bilo na otoku, u kvartu ili usred najvećeg glazbenog festivala ljeta.