Studenac Market Logo

Otvoren je preuređeni Hipermarket u Dubrovniku

Otvoreni javni poziv za proizvođače voća i povrća iz Slavonije

Nova era Hipermarketa u Dubrovniku započela je svečanim reotvorenjem Studenac Hipermarketa u petak 15. ožujka na adresi Vukovarska ulica 26. Poseban gost dana bila je klapa Ragusa koja je kupce zabavljala sve do 13 sati, a za sjajnu atmosferu dodatno se pobrinuo i DJ.

Uz novo i poboljšano iskustvo kupovine kupci su uživali i u ukusnim lokalnim gastronomskim specijalitetima, a pored dobre zabave i ukusnih zalogaja, svoju sreću okušali su u „Kolu sreće“ te su osvajali i poklone iznenađenja.

„Uvijek nam je želja da naši kupci uživaju u svakom trenutku kupovine u našim prodavaonicama stoga je ovaj upravo otvoreni, redizajnirani Hipermarket pravo mjesto za ugodnu kupnju u još modernijem okruženju. A da osluškujemo njihove želje pokazuje i činjenica da smo u asortiman na području Dubrovnika uveli brend banana Bonita. Nacionalnom snagom i lokalnom prepoznatljivosti trudimo se ispunjavati svaku njihovu potrebu. Upravo zato ovaj Hipermarket u Dubrovniku simbolizira našu predanost prema izvrsnosti. Svečanim otvorenjem, sjajnim nastupom klape Ragusa i s puno novih pogodnosti želimo izraziti zahvalnost svim našim kupcima“, izjavila je Ana Katalinić, direktorica prodaje u Studencu.

Za zabavu najmlađih bili su zaduženi Ekoznalci, plišanci iz Studenca koji kroz druženje potiču dječju svijest i radoznalost o važnosti očuvanja prirode i okoliša.

Uz sve navedeno, Studenac od danas službeno pokreće i nagradnu igru pod nazivom „U Studencu kupi i T-ROC pokupi“ koja traje do kraja travnja. Kupci na području Dubrovnika i okolice, koji obave kupnju u vrijednosti većoj od 15 eura automatski ulaze u izvlačenje i korak bliže su osvajanju luksuznog Volkswagen automobila. Dodatno, prvih dva tjedna od otvorenja svi kupci Studenac Hipermarketa moći će iskoristiti 10 % popusta na kupnju iznad 10 eura. 

Preuređeni Studenac Hipermarket dio je šire strategije ovog lanca za poboljšanje iskustva kupovine, pružajući kupcima ne samo širu ponudu proizvoda već i ugodniji ambijent za kupnju prilagođen u potpunosti njihovim potrebama. Modernizirani interijeri, uz poboljšanu organizaciju prostora, osmišljeni su tako da kupcima omoguće lakše snalaženje i bržu kupovinu.