Studenac projektom kodiraONA potiče izvrsnost žena
Omiš, 6. ožujka 2024. – Povodom Međunarodnog dana žena, Studenac drugu godinu zaredom otvara natječaj KodiraONA, nastavljajući poticati izvrsnost i osnaživanje žena u području digitalnih tehnologija i analitike podataka. Prijaviti se mogu sve žene iz Hrvatske s osnovnim znanjem o prediktivnoj analitici i poznavanjem barem jednog programskog jezika. Prijave na natječaj otvaraju se 8. ožujka, simbolično na Međunarodni dan žena, a prijaviti se mogu na mrežnoj stranici projekta www.studenac.hr/kodiraona/.
Studenac poslovanje temelji na poboljšanju učinkovitosti i uvođenju inovacija. Pri tome koriste naprednu analitiku koja im omogućava da se još više približe kupcima ispunjavajući njihove potrebe, a samo poslovanje učini učinkovitijim i agilnijim. Stoga će natjecateljica koja pokaže preciznost, znanje i kreativnost te bude najuspješnija u rješavanju natječajnog zadatka osvojiti sudjelovanje u mentorskom programu s timom Studenac Digitala u Zagrebu. Tijekom šestotjednog mentorstva pobjednica će imati priliku raditi zajedno s data znanstvenicima i data inženjerima u Studencu te naučiti više o primjeni prediktivne analitike u dinamičnom sektoru maloprodaje. Uz to će osvojiti i dodatnu vrijednu nagradu - pretplatu na edukativnoj platformi Coursera koja je partner s više od 275 vodećih svjetskih sveučilišta i kompanija.
„Projektom KodiraONA želimo istaknuti i nagraditi strast, znanje i izvrsnost žena u digitalnim vještinama. Vjerujemo kako raznolikost u tehnološkom sektoru potiče inovacije i stvara vrijednost za naše poslovanje i zajednicu. Ovaj natječaj je platforma za ambiciozne žene koje žele unaprijediti svoje vještine i doprinijeti digitalnoj transformaciji maloprodaje. Pozivamo sve zainteresirane da se prijave, podijele svoje ideje i pridruže nam se u stvaranju budućnosti koja je učinkovitija i inkluzivnija“, istaknula je Nina Mimica, članica Uprave za inovacije u Studencu.
Natječajni zadatak je okarakterizirati svaki Studenac dućan prema utjecaju ljetne sezone i povećanog broja kupaca, svrstavajući ih kao turističke ili ne-turističke. Sudionice će dobiti smjernice i kod za pristup javno dostupnim podacima o lokacijama, statističkim i geoprostornim podacima te turizmu i prometu. Ocjenjivat će se točnost i kreativnost pristiglih rješenja te odabrati pobjednica, a rok za predaju rješenja je 29. ožujka 2024. godine.
''Dojmovi su stvarno odlični! Otkako smo završili, svim sam kolegicama koje su me priupitale preporučila da se prijave na natječaj kad bude ponovno otvoren. Istaknula bih pristupačnost članova data science tima i opuštenost zbog kojih je bilo užitak biti dio mentorskog programa. Također bih se zahvalila na svim "tips and tricks" koji su mi puno pomogli u izvršavanju obveza na fakultetu, a vjerujem da će mi biti od još veće pomoći i kasnije. Smatram da je mentorski program odličan prvi doticaj sa stvarnim radom, kako na projektima tako i u kompaniji, a upravo zbog tog iskustva se mnoga vrata lakše otvaraju'', naglasila je Andrea Budić, studentica Prirodoslovno-matematičkog fakulteta u Splitu i pobjednica prvog KodiraONA natječaja.