Studenac Market Logo

Prva radionica o kriznom komuniciranju u Omišu

Otvoreni javni poziv za proizvođače voća i povrća iz Slavonije

Prva od planirane tri radionice o kriznom komuniciranju održana je u Omišu 15.02., na kojoj su prisustvovali voditelji područja Splitsko-dalmatinske, Šibensko-kninske i Dubrovačko-neretvanske županije. Radionicu je organizirao Odjel korporativnih komunikacija, a prisutne su kroz pravila, procedure i situacijske primjere kriznog komuniciranja provele, Anja Škulje Makjanić, voditeljica projekata korporativnih komunikacija u Studencu, Ružica Ilak, izvršna direktorica agencije Pragma komunikacije.

Radionica

Fokus je bio na razvoju sposobnosti snalaženja i pravilnog postupanja u kriznim situacijama uz detaljno upoznavanje s procedurom ponašanja u takvim izazovnim okolnostima. Sudionici su imali priliku sudjelovati u simulacijama kriznih situacija kako bi stekli praktično iskustvo i vještine potrebne za efikasno rješavanje problema u stvarnom vremenu. Istaknuta je važnost prepoznavanja krizne situacije i razumijevanja vlastite uloge u kriznoj komunikaciji za adekvatno djelovanje. Na samom kraju, sudionici su međusobno podijeliti svoja iskustva i perspektive, što će ih dodatno opremiti potrebnim znanjem postupanja u eventualnim kriznim situacijama.

Radionica

“Znati kako pravilno komunicirati, voditi i rješavati krizne situacije ključno je za svaku organizaciju. Sposobnost brzog i efikasnog reagiranja može značajno utjecati na ishod krizne situacije, od sprečavanja eskalacije problema do očuvanja ugleda tvrtke i povjerenja kupaca. Također, dobro pripremljeni zaposlenici mogu umanjiti stres i paniku te zadržati kontrolu nad situacijom, dok kontinuirano obrazovanje o kriznom komuniciranju omogućuje timovima da budu proaktivni u anticipaciji i upravljanju potencijalnim krizama. Stoga je ulaganje u razvoj tih vještina ključno za uspjeh i opstanak organizacije u izazovnom poslovnom okruženju”, istaknula je Anja Škulje Makjanić.                      

Kontinuiranim ulaganjem u obuku i razvoj znanja i vještina, osiguravamo da smo maksimalno spremni reagirati na najbolji mogući način, čuvajući povjerenje naših kupaca i zaposlenika.