Studenac Market Logo

Otvoreno devet Studenac pop-up dućana na Jadranu

Otvoreni javni poziv za proizvođače voća i povrća iz Slavonije

U manje od godinu dana od otvorenja prve pop-up trgovine početkom kolovoza prošle godine u Novigradu, Studenac je razvio i nadogradio svoj inovativni koncept te ga ovog ljeta proširio na ukupno 9 lokacija.

Rabac, Dramalj, Zaton kod Zadra, Selce, Ičići, Krk, Vis, Zadar, Tribunj - Studenac pop-up trgovine otvorene su diljem jadranske obale, a odlikuje ih pažljivo odabrani asortiman koji se temelji na TO GO ponudi i paketiranim proizvodima za brzo konzumiranje.

„Prošlogodišnji pilot projekt pop-upa u Novigradu pokazao se kao pun pogodak jedinstvenog modela trgovine u maloprodaji u Hrvatskoj. Tako je ove godine proširen u kampovima i na plažama, a planiramo ga postaviti i u urbanim sredinama na obali te u kontinentalnom dijelu zemlje. Koncept će se nadograđivati prateći razvoj Studenca, povratne informacije kupaca i prodajnog tima na terenu”, najavila je voditeljica projekata inovacija u Studencu @Gordana Kartelo.

Pop-up trgovine su izvrstan primjer sinergije formata dućana u susjedstvu, inovativnosti i održivosti u poslovanju. Naime, pop-up u potpunosti slijedi principe dućana u susjedstvu koji je blizu kad je najpotrebnije, prilagođava se u potpunosti potrebama mikro zajednice te omogućava kupcima da u svakom trenutku u vrlo kratkom vremenu mogu pronaći „i sitno i bitno”. Moglo bi se reći da pop-up prodavaonica diže format dućana-susjeda na višu razinu jer je riječ o mobilnom objektu koji se premješta sukladno potrebama i fluktuaciji ljudi te trenutačno udovoljava potrebama zajednice. Održivi aspekt razvoja ovakve vrste prodajne mreže, temelji se na činjenici da pop-up dućani urbanistički ne interveniraju u prostor poštujući prirodno ili urbano okruženje u kojem se nalaze, istovremeno zadovoljavajući potrebu zajednice za proizvodima i uslugama.

Razvojem ovog modela, Studenac je još jednom pokazao liderstvo u inovaciji u retail sektoru, ali i u orijentiranosti i fokusiranosti na potrebe svojih kupaca.