Predstavili smo 'Moj Studenac' – aplikaciju i novi program vjernosti iza kojeg stoji snažan projektni tim
Studenac, zahvaljujući novom programu vjernosti i suvremenoj mobilnoj aplikaciji 'Moj Studenac', svojim kupcima od sada nudi još veću vrijednost za vjernost. Besplatna aplikacija, dostupna za Android i iOS, kupcima pruža jedinstven doživljaj svakodnevne kupnje u Studencu, uz mnogobrojne pogodnosti koje će biti osmišljene prema njihovim navikama.
Korištenje Moj Studenac aplikacijom iznimno je jednostavno, potrebno je proći postupak registracije, pri svakoj kupnji u Studencu pokazati i skenirati aplikaciju te tako skupljati bodove unutar aplikacije i koristiti se njima za popuste na odabrane proizvode ili pak na cjelokupan iznos računa. Jedna potrošena kuna donosi dva boda, a prva dva mjeseca bodovi se udvostručuju, tako da dva boda vrijede čak četiri. Redovitim korištenjem aplikacije kreirat ćemo personalizirane kupone prilagođene svakom kupcu, a pripremamo im i posebna iznenađenja. Također, prelaskom na aplikaciju 'Moj Studenac' svi kupci imaju i COOL pogodnosti dosadašnjeg programa, no uz to ostvaruju mogućnost skupljanja bodova, kojima će ostvarivati nove i atraktivnije pogodnosti od onih koje donosi sama Studenac COOL kartica.
U aplikaciji je moguće prelistati aktualne tjedne kataloge Studenca i tako još jednostavnije pronaći proizvode po povoljnijim cijenama. U 'Mom Studencu' dostupne su i sve novosti o poslovanju Studenca, a tu je i inspirativni kulinarski kutak s videoreceptima za pripremu ukusnih jela. Također, aplikacija je, osim na hrvatskom, dostupna i na engleskom jeziku, što je važno imajući na umu turiste, kojima je Studenac ljeti poznata trgovina-susjed, a koji se bez poteškoća mogu koristiti svim prednostima koje donosi mobilna aplikacija.
Timskim radom do Moj Studenac aplikacije
Iza projekta 'Moj Studenac' stoji cijeli tim stručnjaka iz Studenca, njih gotovo 50, uključujući interne i vanjske suradnike te članove užeg i šireg tima iz čak deset različitih odjela koji su se udružili u zajedničkoj misiji osmišljavanja i izrade programa vjernosti i pripreme suvremene mobilne aplikacije kako bi našim kupcima osigurali vrijednost za vjernost.
„Prateći svjetske trendove i osluškujući potrebe naših kupaca, osmislili smo novi program u obliku suvremene mobilne aplikacije. Iznimno je jednostavna za korištenje, a našim kupcima donosi veću vrijednost za vjernost. Naime, zahvaljujući podacima koje ćemo prikupljati i analizirati, moći ćemo im ponuditi pogodnosti prilagođene upravo njihovim navikama. Također, u stvaranju aplikacije istaknula bih posebnu sinergiju različitih odjela Studenca – Category menadžmenta, prodaje, opće nabave, IT-a, računovodstva, kontrolinga, ljudskih potencijala, pravne službe, marketinga i same Uprave. Zajednički rad utkan je u aplikaciju u čijem je središtu kupac, a zahvaljujući upravo zajedništvu i odličnoj suradnji napravili smo još jedan korak bliže našim kupcima kako bismo im osigurali ugodno iskustvo kupnje i pokazali kako vjernost ima vrijednost“, istaknula je Nina Mimica, direktorica marketinga Studenca.
Više o važnosti suradnje i prednostima timskog rada s nama je podijelila i Tatjana Jukić, direktorica ljudskih potencijala u Studencu.
„Timski rad iznimno je važan čimbenik za funkcioniranje uspješnih organizacija, pa tako i naše. Radeći zajedno postigli smo rezultate čija kvaliteta nadilazi pojedinačna postignuća. Timska sinergija je potaknula, koristila i dodatno razvila snage, vještine, znanja i iskustva svih nas uključenih u projekt 'Moj Studenac', a to nas je dovelo i do ovog značajnog zajedničkog postignuća“, poručila je Tatjana Jukić, direktorica ljudskih potencijala.
Jedan od ključnih odjela u radu na aplikaciji je i IT, zaslužan za implementaciju informatičkih rješenja.
„Važno je razumjeti što korisnik želi i treba, a to katkad može biti vrlo zahtjevno i upravo tu mora postojati sinergija – poslovanje se treba prilagoditi IT tehnologiji i obrnuto, IT tehnologija poslovanju. Smatram da smo to našom aplikacijom uspješno postigli i da će kupci prepoznati sve prednosti koje ona donosi. Također, timska suradnja bila je odlična, a sam projekt svima nam je donio nova znanja i iskustva, što je dodatna motivacija za sve buduće zajedničke poslovne pothvate pred nama“, istaknuo je Igor Adamović, IT direktor u Studencu.
Aplikacija 'Moj Studenac' generira specifične podatke zahvaljujući kojima će biti moguće promatrati i analizirati potrošačke navike kupaca iz više kutova, a jedan od njih je i onaj kojim se bavi Kontroling.
„Podaci koje ćemo moći analizirati zahvaljujući aplikaciji ‘Moj Studenac’ uvelike će pomoći i u aktivnostima kontrolinga usmjerenima na predviđanja budućnosti. Jasnije ćemo vidjeti kakvi su trendovi prisutni, što možemo očekivati u budućnosti, u koje proizvode treba više ulagati i slično, a sve s ciljem još veće efikasnosti poslovanja. Također, dijelim veliko zadovoljstvo suradnjom s kolegama u timu, u ovom procesu svi smo puno naučili, a pri tome se i dobro zabavili”, izjavio je Srđan Marušić, direktor kontrolinga u Studencu.
Studenac je danas jedan od vodećih maloprodajnih lanaca u Hrvatskoj i ujedno lanac s najvećom mrežom prodavaonica, a s rastom je očekivano i da se svaki segment poslovanja unapređuje. Dio poslovnog unapređenja svakako je i novi program vjernosti te pripadajuća aplikacija.
Članovi tima iz područja Category menadžmenta, Ksenija Slovenec, direktorica nabave neprehrambene kategorije, Ante Ružić, direktor nabave prehrambene kategorije, i Petar Baković, direktor nabave svježe kategorije, ističu kako Studenac aplikacijom otvara posve novi kanal komunikacije i upravljanja ponudom prema kupcima utemeljen na analitici. Također, vjeruju kako će i reakcije dobavljača Studenca biti pozitivne te najavljuju nastavak aktivnog praćenja potreba kupaca i uspješnog odgovaranja na njih, a rado ističu i zadovoljstvo suradnjom u projektnom timu i ponos na zajednički uspjeh.
Važan glas prodaje u timu je i Ana Katalinić, voditeljica regije Splitsko-dalmatinske županije, koja je kao predstavnica prodaje donijela vrijedna saznanja iz prve ruke te dala znatan doprinos pri kreiranju programa vjernosti koji našim kupcima donosi osjetnu vrijednost za vjernost.
Učinite dobro djelo putem Moj Studenac aplikacije
Kupci u svakom trenutku mogu pratiti svoju potrošnju putem aplikacije, zamijeniti skupljene bodove za nagradne kupone i koristiti se njima prema potrebama i željama te imaju mogućnost prebaciti bodove bliskim osobama ili pak učiniti dobro djelo i darovati ih odabranoj neprofitnoj organizaciji.
Suradnja s neprofitnim organizacijama među posebnostima je programa vjernosti Studenca, a jedna od organizacija kojoj je moguće donirati sredstva je Hrvatski Crveni križ, s programom 'Za dostojanstven život', zahvaljujući kojem pomoć stiže starijim osobama u teškim životnim uvjetima. Svoje bodove kupci mogu darovati i organizaciji 'Društvo 20000 milja', koja okuplja ambiciozne, svestrane i kreativne istraživače čiji je primarni interes područje biologije i ekologija mora, a među odabranim organizacijama su i 'CRVENI NOSOVI klaunovidoktori', koji pomažu vratiti osjećaj sreće i radosti djeci u teškim trenucima.
„Mogućnost donacija i podrške neprofitnim organizacijama sve nas je učinila još ponosnijima što smo dio ovog projekta. Također, istaknula bih kako su me sam rad na aplikaciji i suradnja u timu obogatili posebnim iskustvom, kako poslovnim tako i osobnim. Bila je to prilika za dodatno usavršavanje mnogobrojnih vještina, od upravljanja timom do usklađivanja i koordinacije cjelokupnog procesa. Još jednom zahvaljujem svim kolegama koji su dali svoj doprinos ovom projektu i veselim se svim budućim zajedničkim projektima“, poručila je Gordana Kartelo, voditeljica marketinških projekata u Studencu.
Studenac nastavlja raditi na uvođenju novih i unapređenju postojećih aktivnosti u svrhu što boljeg pozicioniranja kao najboljeg izbora u svakom susjedstvu u kojem je prisutan i kao onoga koji odgovara na potrebe svojih kupaca kada trebaju „i sitno i bitno“.
Preuzmite aplikaciju ‘Moj Studenac’, registrirajte se i počastite se kuponom dobrodošlice te u prva dva mjeseca skupite dvostruke bodove.